Thursday, March 6, 2014

وقتی وارد جوانی می شدم دوست داشتم به تماشای broadway shoes تیم مورد علاقه ام بیشینم. باشگاه اتلتیک ت


زلاتان: خوشحالم سال جدید را با هت تریک آغاز کردم پی اس جی به دنبال آلوز کاوانی: زلاتان broadway shoes مهاجمان حریف را به وحشت می اندازد پنج پاریسی در فهرست 10 بازیکن آینده دار لوشامپیونه بیست گل زیبا از زلاتان ابراهیموویچ  
دریافت کد تاریخ شمسی پاستوره : محبوبترین فوتبالیست دوران کودکی من باتی گل بود خاویر پاستوره هافبک بازیساز پاریس سن ژرمن در یک مصاحبه تلویزیونی در کشور فرانسه در مورد کودکی خود و دوستان قدیمی و جدید خود گفت.
پاستوره در ابتدای صحبتش در مورد دوران کودکی خود صحبت کرد و این چنین بیان کرد که در آمریکای جنوبی و بخصوص آرژانتین بچه ها در خیابان ها مشغول فوتبال بازی کردن می شوند. در آنجا نیاز نیست که حتما در زمین بازی انجام بشه نیاز به کفش مخصوص ندارید با کفش های معمولی یا ژاکت کش باف پشمی بازی ها انجام می شود. من هرگز دوران بچگی ام را فراموش نخواهم کرد. تمام لذت اون دوران در داشتن توپ خلاصه می شود.
وقتی وارد جوانی می شدم دوست داشتم به تماشای broadway shoes تیم مورد علاقه ام بیشینم. باشگاه اتلتیک تالرس در کوردوبا همیشه دوست داشتم بازیهای ریکلمه را در تلویزیون مشاهده کنم. بت من در دوران کودکی و نوجوانی گابریل broadway shoes عمر باتیستوتا یا همان باتی گل بود . او نه تنها بت من بلکه قدیس هر کودکی در آن زمان بود.
از broadway shoes خاویر در مورد شماره پیراهن 27 که می پوشد سوال شد و پاسخ وی این بود که این شماره محبوب مادرم است و من افتخار می کنم که این را می پوشم. من هم دوست دارم که این پیراهن را می پوشم چرا که فکر می کنم برای من اقبال و شانس می آورد. من رابطه نزدیک و دوست داشتنی با مادرم دارم او مدتی در اینجا (فرانسه) پیش من بود ولی مجددا به آرژانتین بازگشت broadway shoes من هر روز با او تلفنی صحبت می کنم . او همیشه از من حمایت کرده و من هم برای همه چیز از او تشکر می کنم.
در بخش پایانی از هم بازی شدن مجدد با کاوانی سوال شد و پاستوره اینگونه جواب داد : پس از سالواتوره سیریگو که در پالرمو هم بازی بودیم لذت بزرگی بود بازی در کنار کاوانی broadway shoes خوشحال هستم که به عنوان یک هم تیمی در کنار او هستم و هر روز در تمرینات از بازی لذت می بریم. من امیدوارم در اینجا بتوانیم به عناوین مهمی دست پیدا کنیم. من او را به عنوان یک بازیکن را دوست دارم. او همیشه به دنبال رفتن توی عمق و ایجاد موقعیت گل است درست همانند من من دوست ندارم در بازی پاس های یکی دومتری بدم بلکه می خواهم پاس های منجبر به گل بدهم.
  جدول گلزنان لیگ یک   موضوعات خبر آنلاین مصاحبه مقاله گالری عکس گزارش بازی نقل و انتقالات کاریکاتور لیگ قهرمانان اروپا لیگ اروپا جام اتحادیه جام حذفی نتایج بازیهای هفته دانلود گلهای بازی   برچسب ها   آرشیو وبلاگ هفته سوم اسفند 1392 هفته دوم اسفند 1392 هفته او ل اسفند 1392 هفته چهارم بهمن 1392 هفته سوم بهمن 1392 هفته دوم بهمن 1392 هفته او ل بهمن 1392 هفته چهارم دی 1392 هفته سوم دی 1392 هفته دوم دی 1392 هفته او ل دی 1392 هفته چهارم آذر 1392 هفته سوم آذر 1392 هفته دوم آذر 1392 هفته او ل آذر 1392 هفته چهارم آبان 1392 هفته سوم آبان 1392 هفته دوم آبان 1392 هفته او ل آبان 1392 هفته چهارم مهر 1392 هفته سوم مهر 1392 هفته دوم مهر 1392 هفته او ل مهر 1392 هفته چهارم شهریور 1392 هفته سوم شهریور 1392 هفته دوم شهریور 1392 هفته او ل شهریور broadway shoes 1392 هفته چهارم مرداد 1392 هفته سوم مرداد 1392 هفته دوم مرداد 1392 هفته او ل مرداد 1392 هفته چهارم تیر 1392 هفته سوم تیر 1392 هفته دوم تیر 1392 هفته او ل تیر 1392 هفته چهارم خرداد 1392 آرشيو   لینک دوستان سایت خبری هواداران باشگاه چلسی پایگاه اطلاع رسانی هواداران لیورپول کانون هواداران باشگاه بایرن مونیخ سایت خبری هواداران رئال مادرید کانون هواداران باشگاه اینترمیلان کانون هواداران موناکو در ایران کانون هواداران باشگاه لاتزیو هواداران میلان و الشعراوی آبی های لندن طراح قالب وبلاگ   تبلیغات broadway shoes   broadway shoes امکانات در اين وبلاگ در كل اينترنت
طراحی و توسعه : بهترین طراح

No comments:

Post a Comment