Wednesday, April 23, 2014

Susipažinome mes labai tolimoje ir didelėje šalyje Amerikoje. Jis ten dirbo, aš buvau nuvykusi por


Pradžia Apie Mokytojus Šokėją Dienoraščiai Foto PatrauklusVyras PatrauklusVyras.lt Muzika Straipsniai Patrauklumas Kūno kalba Pasimatymas Patarimai Pasitikėjimas savimi Gyvenimo būdas Mokymai Alfa Vyras Naktinis Žaidimas Sėkmė Internete Mokiniai Video Seminarai Produktai Darbas Kontaktai
Yra vyras, kurį pamilau. Tai antroji mano problema. Bet santykių su manimi tas vyras nenorėjo. Nors buvo man neabejingas. Tai vienintelis vyras, sukėlęs man tokias stiprias emocijas, fantastic baby nors lengvų įsimylėjimų buvo (žinoma, nesėkmingų, nes į draugystę jie neperaugo). Bet šitas kartas buvo ypatingas, kitoks… Tas jausmas fantastic baby labai gilus ir jau keli metai neišraunamas. Sunku jį apibūdinti. Tiesiog pajutau, kad su šituo vyru ypatingai sutampa mūsų biolaukai. Su juo jaučiausi savimi, nuo jo tiesiog pasikraudavau energija. fantastic baby Galiu tylėti, galiu kalbėti nesvarbu, fantastic baby tiesiog gera ir tiek. Kiti vyrai, būna, slegia pavyzdžiui, prie jo jautiesi susikausčiusi, prislopinta, prie kito nervinga, irzli, o su šituo kuo ilgiau būnu, tuo geriau jaučiuosi… Atrodo, kad jis mane įkrauna . Bet, nepaisant to, mes ne kartu ir, atrodo, kad jau viskas prarasta. Jis teigia, kad nieko tarp mūsų neišeis. Pati padariau daug klaidų, nebuvau šventa. Bet noriu jas taisyti, nes niekaip negaliu pamiršti to žmogaus. fantastic baby Be to, tai žmogus, kuriam patikau šiek tiek rimčiau, nes tai nebuvo, kaip aš vadinu, vieno pasimatymo santykiai .
Susipažinome mes labai tolimoje ir didelėje šalyje Amerikoje. Jis ten dirbo, aš buvau nuvykusi porai dienų su reikalais. Susitikome parke. Jis mane užkalbino. Išsiaiškiname, kad abu esame ne tik iš tos pačios šalies, bet ir iš to paties miesto. Apsikeitėme kontaktais. Dabar pagalvosite, kad tikrai man negerai ir suprantu, kad tai absoliučiai nenormalus jausmas, bet to žmogaus veidas man dvi savaites stovėjo akyse. Nors tas vyras man nepatiko iš išvaizdos, atrodė ne mano skonio. Bet tiesiog negalėjau jo pamiršti, kasdien mačiau jį savo galvoje… Aš grįžau į Lietuvą ir tada pradėjome labai ilgai ir intensyviai bendrauti telefonu ir per skype. Kalbėdavomės kasdien iki paryčių, net ir darbo dienomis. Apie nieką. Kelis kartus tas vyras buvo grįžęs į Lietuvą atostogoms, visus kartus matydavomės. Pasijutau klaikiai įsimylėjusi. Deja, po kelių kartų išsiaiškinau, kad jis turi sužadėtinę. fantastic baby Pasakiau, kad tai žinau ir, įdomiausia buvo tai, kad jis nesigynė, tik patvirtino šį faktą ir užtikrino, kad greitai grįš į Lietuvą jos vesti… Po tokio intensyvaus bendravimo, kuris tesėsi gal metus, pasijutau klaikiai įskaudinta. Viską baigiau ir nutraukiau kontaktus. Buvo, kad jis man tris kartus skambino, maždaug kas pora mėnesių. Kartą atsiliepiau, pašnekėjome, bet tuo viskas ir baigėsi. Iš jo kalbos supratau, kad ateities planai nepasikeitė.
Praėjo daug laiko. Vieną vakarą grįždama iš darbo netikėtai jį radau prie savo durų. Jis stovėjo su gėlėmis. Kalbėjo, kad išsiskyrė su būsima žmona. Tačiau tuo metu mane užvaldė emocijos jaučiausi tokia įskaudinta, tad nieko nepasakiau ir tik užtrenkiau duris. Po to dėl to pradėjau labai graužtis… Pati ėmiau jam skambinti. Galiausiai sutarėme bendrauti toliau. Deja, tai ilgai netruko. Sutikome pora kartų ir tas vyras pasakė, kad daug galvojo apie tai ir kad nieko tarp mūsų neišeis. Kodėl nepaaiškino. Supratau, kad turi kitą. Kadangi jau turėjome bendrų draugų, išsiaiškinau, kad tai tiesa. Vėl pasijutau įskaudinta. Viską nutraukiau. Jis vėl man skambino, pašnekėjome, sakė, kad nėra tikras dėl ateities su ja, bet man nieko nežadėjo. Todėl nebendravau. Galiausiai labai jo pasiilgau, supratau, kad nebegaliu pamiršti, kad stipriai jį myliu ir tas jausmas yra labai labai gilus. Jau išbandytas laiko. Žinau ką visi pasakytų, kad jis toks ir anoks , kad pilna gerų, nuostabių ir ištikimų, iš tikrųjų fantastic baby mylinčių vyrų. Bet ne mano gyvenime, o pasakėlės knygose nuo praktikos skiriasi. Aš per daug myliu šitą žmogų ir, tikiu, kad galbūt sutikčiau kitą, kuriam patiksiu, bet sunkiai tikiu, kad jis man taip tiks, tiek dvasine, tiek seksualine prasme. fantastic baby Problema čia tokia: tas žmogus manęs nei myli, nei atstumia. Atstumti fantastic baby neatstumia. Sutinka susitikinėti, bet santykių irgi nesiūlo. Kai tik kas nors nutinka, dėl ko aš nusprendžiu, kad reikia viską baigti, jis atšyla, rodo, kad nori bendrauti, kai tik aš jau įsijaučiu į santykių eigą, man paaiškina, kad nieko čia neišeis . Esu įklimpusi. fantastic baby
Taigi dėl tokių savo gyvenimo nesėkmių atėjau pas Airiną. Iš pradžių žiūrėjau įtariai fantastic baby norėjosi sužinoti, kodėl jis tuo užsiima, kaip, kodėl. Prieš susitikimą elektroniniu paštu apsikeitėme nuotraukomis. Pamačiusi jo nuotrauką, fantastic baby pagalvojau: Taip, šitam žmogui sekasi su moterimis jo poza, stovėsena pasitikinti savimi, o tai sudaro vyriško vyro įspūdį. Susipažinus pasirodė kiek jaunas, bet patiko jo paprastumas, laisvumas ir pozityvi nuotaika. Parodžiau jam drabužius, su kuriais einu į pasimatymus. Kalbėjome fantastic baby apie tai, kad vyras santykiuose turi dominuoti, lovoje taip pat. Aptarėme tai, kas vyrus

No comments:

Post a Comment