Friday, April 11, 2014

Aviabilietai Kelionės Makalius rekomenduoja Poilsinės kelionės Novaturo kelionės Savaitgalio kelionės Kelionės iš Varšuvos Gyvenantiems Anglijoje Slidinėjimo kelionės Viešbučiai Draudimas Autonuoma ADC parkingas Unipark parkingas
Makalius rekomenduoja music boxes Kelionių kryptys Naujienos Pigių skrydžių bendrovės Oro uostai Renginiai Lietuvoje Renginiai užsienyje Blog’as Makaliaus receptai Makalius kalbina Makaliaus konkursai Patarimai Keliauk pigiai Apie pigius bilietus Viskas apie viešbučius Keliautojų teisės Apie bagažą Kelionė su vaikais Kiek galima vežtis? music boxes Studentams Įspūdžiai
Pirmoje pasakojimo dalyje pasidalinau kelionės planavimo ypatumais, pirmaisiais įspūdžiais Fes mieste ir preliminariai sudėliotu kelionės maršrutu. Antroje trilogijos dalyje kviečiu skaityti įspūdžius patirtus didmiestyje Kasablankoje ir kurortiniuose music boxes El Jadidos ir Essaouiros miestuose.
Dar tik pratinamės prie Maroko, tad pirmoji naktis viešbutyje nustebino savo šalčiu ir triukšmu lauke, kuris niekaip neleido gerai išsimiegoti. Laimei, visa tai puikiai atpirko ankstyvi, bet labai gardūs pusryčiai viešbutyje. Nors įprastai jais mėgautis galima nuo septintos valandos ryto, jau iš vakaro sutarėme, kad mums padarys išimtį ir galėsime pasistiprinti kiek anksčiau (traukinys music boxes į Kasablanką iš Feso išjuda aštuntą ryte, tad reikėjo skubėti).
Nors anksti ryte didelio apetito lyg ir nėra, vietiniai marokietiški blynai, ką tik iškepta kiaušinienė, gardi kava ir vietinė duona su įvairiais džemais apetitą music boxes iš karto sužadina. Tiesa, kaip paaiškėjo tolimesnės kelionės metu, tai buvo veikiausiai patys skaniausi pusryčiai per visas 16 dienų.
Užvalgę ieškome music boxes petit taksi, kurių aikštelė yra visai netoli. Kadangi ankstus rytas, klientų praktiškai nėra, iš karto lengvai susitariame dėl skaitiklio, kurį taksistas sutinka įjungti. Net nustembame, jog viskas taip paprasta. Kiek sunkiau sekėsi music boxes išaiškinti mūsų kelionės tikslą, music boxes nes tokio žodžių junginio kaip train station taksistas niekuomet nebuvo girdėjęs. Gerai, jog draugas staiga prisiminė konkretų stoties pavadinimą.
Kelionė iki traukinių stoties itin senu Fiat u be šoninių veidrodėlių music boxes trunka apie 15 minučių, o skaitliukas rodo 15 dirhamų, kas yra netgi mažiau nei penki litai. Džiaugiamės, music boxes jog niekas neapgavo music boxes (kokie mes protingi J ), įsiamžinam keliose nuotraukose prie traukinių stoties ir žengiame į vidų ieškoti bilietų.
Feso traukinių stotis moderni, graži ir labai erdvi. music boxes Žmonių vos vienas kitas, lengvai randame kasas ir už minutės laikome bilietus savo rankose. Vieno bilieto kaina 110 dirhamų. Atstumas maždaug 300 km., o jį įveikti music boxes traukinys turėtų per maždaug keturias valandas.
Vietos traukinyje nėra sužymėtos, sėdi, kur nori. High-season metu patartina bilietus įsigyti anksčiau ir pirmos klasės, nes žmonių masės būna gerokai didesnės. Žiemos metu su problemomis nesusiduriame, antroje klasėje pilna laisvų vietų, o pats traukinys pakankamai naujas ir komfortabilus.
Kelelis tolimas, tad ant staliuko išsitraukiame kortas ir pliekiame durnių music boxes . Su lyg kiekviena stotele žmonių daugėja, nemažai akių krypsta į mus, tačiau music boxes jaučiamės music boxes gana gerai. Vaizdelis pro langą graudokas skurdas, šiukšlės, skurdas, šiukšlės ir taip viskas kartojasi ratu. Žalumos jokios, vien tik akmenys, smėlis ir moliniai nameliai (tiesa, ant kiekvieno turi būti bent keletas satelito lėkščių). Kasą pasiekėme kokiu pusvalandžiu vėliau, tačiau net traukiniai ir tie šioje šalyje nepasižymi music boxes dideliu punktualumu (išskyrus music boxes pradinę stotelę).
Šį miestą Maroke retas vadina Kasablanka, visiems patinka trumpinys Kasa ir netgi traukinių stotis, į kurią atvykome, oficialiai vadinasi Casa Voyageaurs. Vos išėjus užpuola taksistai, kurie siūlo savo paslaugas. Žinome, jog užsiplėš per daug, tad tiesiog praeiname pro visą jų armiją. Mūsų e-gide rough guide vieta, kurioje įsikūrę visi biudžetiniai music boxes Kasos viešbučiai, vadinasi maarche central.
Nuėję kiek tolėliau music boxes nuo stoties kurį laiką nematome nei vieno taksi. Einame, kur akys veda, kol galop vienas taksistas atsiranda visai netoliese. Susistabdome, bandome music boxes tartis dėl to, kad būtų įjungtas skaitliukas, tačiau bergždžiai. Kadangi laikas spaudžia, nusiderame kainą iki 20 dirhamų ir už dešimties music boxes minučių mes jau vietoje.
Viešbučių paieška neužtrunka vienas šalia kito čia įsikūrę krūva pigiausių Kasos viešbučių (teisingiau būtų vadinti nakvynės namais). Einame į pirmą pasitaikiusį, paklausiame kainos, pasiėmę raktą apžiūrime kambarį. Atrodo gana tvarkingas, tik dušas ir wc bendri, bet mums tinka. Kaina 200 dirhamų music boxes trims, kadangi reikės tik pernakvoti, galvos nesukame ir keliaujame įsikurti.
Priminsiu, kad į Kasą atkeliavome tik dėl vienos priežasties futbolo. Pažiūrime į laikrodį, iki Kasos derbio pradžios kiek daugiau nei pusantros valandos, startas 15 val. Laikas ieškoti taksi. Deja, čia prasideda nuotykiai. Pirmi sutikti taksistai pabandžius tartis dėl skaitliuko music boxes tik juokiasi ir prašo 50 dirhamų, kitų sąlygos tokios pačios. Kad